Pınar Balık’ın da mensubu olduğu Su Ürünleri Tanıtım Grubu'nun Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı ve Radyo Televizyon Üst Kurulu onayıyla hazırladığı kamu spotu, ulusal kanallarda yayınlanmaya başlandı.
Türkiye'de kişi başı 8 kilogram seviyesinde olan balık tüketimini 15 kilograma çıkarmayı hedefleyen Su Ürünleri Tanıtım Grubu (STG), okullarda yürüttüğü "Balık-Ekmek Şenliği" etkinliklerinden sonra kamu spotu ile iç tüketimi arttırmayı hedefliyor.
44 Saniyelik kamu spotu bir balıkçı teknesinde başlıyor. Balıkçılar, ağdan tekneye balık çekerken ve yetiştiricilik kafeslerinden balık hasat ederken, bir balıkçı, "Balık berekettir" mesajı verirken, ikinci mesajı, "Balık ekonomiktir" diye balıkçıdan balık alan bir vatandaş dile getiriyor. Mutlu bir akşam yemeği masasında bütün aile bir aradayken aile reisi "Balık sağlıktır" mesajı veriyor ve ailecek sağlıklı bir akşam yemeğine vurgu yapıyor. Elleriyle büyük bir kaseden balık yiyen çocuklar, "Balık çok güzeldir" diyerek çocukları balık yemeye davet ediyor. Kamu spotunun sonunda dış ses, "Balık yeri doldurulamayacak bir besin kaynağıdır sağlığınızı korumak, zeki, mutlu nesiller yetiştirmek için gelin bu nimetten faydalanalım, haftada en az iki öğün balık yiyelim" diyerek Su Ürünleri Tanıtım Grubu'nun "Haftada iki gün balık yaşam boyu sağlık" sloganını tüketiciyi ulaştırıyor.
Duyuru ve haberlerimizi takip etmek için e-bültenimize kayıt olunuz.